Η νέα Ferrari 488 GTB, είναι ο απόγονος της 458 Italia. Το νέο μοτέρ είναι τούρμπο διότι έτσι είναι μικρότερο και πιο αποδοτικό. Και, αναπόφευκτα, πιο δυνατό. Κατά πολύ.

Φορά έναν V8 3.902 κ.εκ κινητήρα ο οποίος αποδίδει 670 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 760 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

Αυτή είναι η πρώτη Ferrari κανονικής παραγωγής που έχει ενεργή αεροδυναμική, μέσω ενός πίσω διαχύτη που σε ορισμένες περιπτώσεις στολάρει μόνος του ώστε να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση. Το λογισμικό του κιβωτίου 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, έχει αναβαθμιστεί, ώστε το ήδη θαυμάσιο σασμάν να γίνει ακόμα καλύτερο. Κι αυτά τα φρένα από LaFerrari είναι απίστευτα και, όπως φάνηκε, πρακτικά ακούραστα.

Στο εσωτερικό η Ferrari, τοποθέτησε σχεδόν όλους τους διακόπτες πάνω στο τιμόνι, με τα πάντα να είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του οδηγού. Στο μυαλό της Ferrari υπήρχε η έννοια “ευχρηστία” ως η λέξη κλειδί για τον σχεδιασμό του εσωτερικού, με τα γραφικά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που βρίσκεται ενσωματωμένο μέσα στον νέο πίνακα οργάνων, να έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως. Νέα είναι επίσης τα καθίσματα αλλά και το κλειδί, που αντλεί έμπνευση από τον V8 κινητήρα, με την 488 GTM να έχει keyless σύστημα εκκίνησης.

Για όσους ενδιαφέρονται η τιμή εκκίνησης θα είναι περίπου 380.000 €  !!!